نیکزاد: سالن اصلی اجلاس سران فردا تحویل نهاد ریاست جمهوری می‌شود

نیکزاد: سالن اصلی اجلاس سران فردا تحویل نهاد ریاست جمهوری می‌شود

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی از تکمیل پروژه احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: قسمت اصلی این مرکز فردا چهارشنبه تحویل نهاد ریاست جمهوری می شود.

سالن اصلی اجلاس سران فردا تحویل نهاد ریاست جمهوری می‌شود

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، 'علی نیکزاد' روز سه شنبه که بین نماز ظهر و عصر در مراسم تقدیر از قاریان قرآن‌کریم در نمازخانه ساختمان شهید دادمان سخنرانی می‌کرد، افزود: ساخت مرکز همایش های بین‌المللی تهران بحث آبرو و عزت کشورمان بود.

وی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارکنان وزارت راه و شهرسازی که باید گفت از جان مایه گذاشتند، این مرکز در موعد مقرر آماده بهره‌برداری شد که بنا داریم، فردا چهارشنبه، قسمت مرکزی آن را که همان سالن اجلاس است تحویل نهاد ریاست جمهوری دهیم.

وی سپس به پروژه ساخت مصلی بزرگ امام ‌خمینی(ره) اشاره و تصریح کرد: با وجودی که مراسم شب های قدر در این مجموعه برگزار شد و فضا برای برگزاری نماز عید سعید فطر آماده شده بود، بنا به دلایلی چنین امری محقق نشد، اما ما از شیره جان به تعهد خود در این زمینه عمل کردیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بزودی شاهد بهره برداری از اقدامات ارزشمندی در حوزه وزارت راه و شهرسازی با حضور بزرگان نظام خواهیم بود.

وی با اعطای لوح از قاریان وزارت راه و شهرسازی تقدیر و اظهار امیدواری کرد که خداوند بهترین پاداش‌ها و مقدرات را برای مسلمانان در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر مقدر کرده باشد.

    نظرات