موفقیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در کسب رضایت مشتری

موفقیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در کسب رضایت مشتری

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، حمیدرضا شیخ انصاری مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت با راه‌اندازی و توسعه سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف رشد بهره‌وری و سلامت در نظام اداری و افزایش رضایتمندی مشتریان و ارباب رجوع در سراسر کشور به‌دنبال سنجش میزان رضایت مشتری و دریافت نظرات در خصوص نحوه خدمات ارائه شده به افراد درون سازمان و مشتریان، پیمانکاران و کارفرمایان در خارج از سازمان است..شیخ‌انصاری با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه بر خط پایش رضایت مردم از تاکیدات رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی بود تصریح‌کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برنامه اتصال سامانه‌های خود را از ماه‌ها پیش به پنجره واحد ارائه خدمات برخط در دستور کار قرار داد و ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات