مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری با مشارکت شهرداری تبریز برگزار شد

مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری با مشارکت شهرداری تبریز برگزار شد

به گزارش شهریار ، یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز در حاشیه برگزاری این مانور ۱۰ هزار نفری گفت: مانور درمان و اسکان ۱۰ هزار نفری به منظور آمادگی در برابر بلایای طبیعی با محوریت مقابله با زلزله و با حضور کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان همانند شهرداری و اداره‌های گاز، برق، آتش نشانی و جمعیت هلال احمر استان در ۱۱ نقطه از شهر تبریز برگزار شد.

وی افزود: این مانور با هدف افزایش آمادگی ارگان های دولتی دخیل در حوزه بحران و ارتقای توان امدادرسانی این مجموعه ها برگزار شد.

مسعود حسن‌نژاد، مدیر بحران شهرداری تبریز نیز در حاشیه این مانور اظهار کرد: مانور ۱۰ هزار نفری مقابله با بحران با همکاری شهرداری تبریز  و جمعیت هلال احمر  و سایر دستگاه‌های دخیل در این حوزه برگزار شد که هدف از آن آمادگی و افزایش انسجام برای مقابله با بلایای طبیعی است.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز یکی از اعضای اصلی کارگروه تامین اسکان اضطراری است، افزود: تامین محل اسکان اضطراری یکی از وظایف شهرداری تبریز در مواقع بحرانی است که امروز در این مانور به رسالت خود عمل کرد.

حسن‌نژاد خاطرنشان کرد: به غیر از اراضی ارتش، شهرداری تبریز به صورت پایلوت در ۱۰ نقطه از شهر اقدام به تامین محل اسکان اضطراری کرده است.

مانور بزرگ درمان و اسکان اضطراری ۱۰ هزار نفری شهر تبریز با همکاری و مشارکت دستگاه های مربوطه از جمله استانداری آذربایجان شرقی، فرمانداری شهرستان تبریز، جمعیت هلال احمر استان، شهرداری تبریز و سایر ادارات خدمات رسان به ضورت همزمان در ۱۱ نقطه از شهر تبریز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز و با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

این مانور به صورت پایلوت در خیابان آزادی روبروی پارک باغشمال و به صورت همزمان در ۱۰ نقطه از شهر تبریز برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات