شبكه برق 21 روستاي سرخس اصلاح شد

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حجت پارسادوست افزود: اقدامات برای اصلاح و بهسازی شبکه برق روستایی این شهرستان از محل اعتبارات سال ١٤٠١، شامل جابجایی بیش از ١٠٠ پایه در معبر، تبدیل شبکه های تکفاز، نصب پست هوایی و نصب چراغ ال ای دی بوده که در ١١ روستا به طور کامل اجرا شده است.
وی اضافه کرد: از محل اعتبارات سال ١٤٠٢ مدیریت برق سرخس نیز طرح بهارستان در ١٠ روستای این شهرستان در حال اجرا است که شامل جابه جایی حدود ١٠٠ پایه در معبر، تبدیل شبکه های تکفاز به منظور رفع افت ولتاژ، نصب پست هوایی و نصب چراغ LED با مشارکت دهیاریها می شود.
مدیر برق سرخس کل اعتبارات جذب شده این مدیریت در ٦ ماهه نخست امسال را ٣٣٠ میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: امسال بازسازی ساختمان های زیرمجموعه مدیریت برق سرخس در قالب چهار پروژه ساختمانی با اعتبار حدود ٨ میلیارد ریال انجام گرفت.
پارسادوست در خصوص اجرای مگاپروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در سرخس نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون ٦٠ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی با اولویت نقاط آلوده و رفع حریم شبکه فشار ضعیف در این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.
له گفته وی، امسال ١٩ دستگاه پست هوایی شهری در شهرستان سرخس با مجموع ظرفیت سه هزار و ١٣٠ کیلوولت آمپر برای رفع فولباری ترانسهای موجود و رفع افت ولتاژ مشترکین نصب و تقویت شده است.
پارسادوست اضافه کرد: همچنین در این مدت ١٧ دستگاه پست هوایی روستایی در شهرستان سرخس با مجموع ظرفیت هزار و ٢٥٠ کیلوولت آمپر نصب و تقویت شده است.
مدیر برق سرخس بازآرایی و تغییر مسیر شبکه های فشارمتوسط داخل شهر، نصب چهار دستگاه کلیدگازی و ٩ ست تیغه با هدف افزایش قدرت مانورو تعدیل بار فیدرها برای گذر از اوج بار در سرخس با اعتبار ٩ میلیارد و ٥٨٠ میلیون ریال را از دیگر اقدامات مدیریت برق سرخس در سال جاری برشمرد.
پارسادوست گفت: امسال ٢٦ اصله پایه فرسوده برق و در معرض سیلاب فشار متوسط فیدر “لقمان” و “دهانه نیزار” سرخس نیز در جهت مقاوم سازی و افزایش پایداری شبکه برق تعویض شد.
پارسادوست تعویض هزار و ١٠٠ دستگاه کنتور راکد و معیوب با اعمال بیش از ٦.٨ میلیون کیلووات ساعت کسر مصرف با هدف کاهش تلفات برق در سرخس را از دیگر اقدامات امسال مدیریت برق این شهرستان برشمرد.
مدیر برق سرخس گفت: امسال با پیگیریی های انجام گرفته از سوی این مدیریت ٣٠٨ میلیارد ریال از مطالبات مدیریت برق سرخس از مشترکین وصول شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات