و 27 دي ماه جاري؛ يازدهمين كنفرانس سيرد منطقه اي در ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، کنگره بین المللی سیرد معتبرترین مرجع علمی -کاربردی و تخصصی صنعت توزیع نیروی برق در سطح جهانی است و جمهوری اسلامی ایران طی دو دهه حضور فعال در این کنفرانس در آبان ١٣٩٥ به عضویت پیوسته این کنگره پذیرفته شد و از سال ١٣٩١ تا ١٤٠١ پذیرای برگزاری ١٠ کنفرانس بین المللی سیرد در تهران بوده است.
دکتر حیدری تفرشی دبیر اجرایی سیرد منطقه ای برپایی یازدهمین کنفرانس منطقه ای سیرد در تهران را با مشارکت دبیرخانه سیرد در انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع برق و پژوهشگاه نیرو عنوان کرد که با ریاست مهندس حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع توانیر طی ٢ روز در پژوهشگاه نیرو برگزار می شود.

در یازدهمین کنفرانس منطقه ای سیرد ١٢٢ مقاله از مجموع ٥٧٦ مقاله ارسالی مورد پذیرش قرار گرفته که ٣٤ مقاله به صورت شفاهی و ٨٨ مقاله نیز در قالب پوستر در این کنفرانس ارائه خواهد شد.
وی از ارسال ٥٧٦ مقاله به دبیرخانه کنفرانس یازدهم خبر داد که در مقایسه با ٤٣٥ مقاله دریافتی در سال ١٤٠١ رشد خوبی داشته و از این تعداد ٢٤٧ مقاله در مرحله نخست و ١٢٢ مقاله در مرحله نهایی مورد پذیرش قرار گرفت.
دکتر حیدری تفرشی ارایه ٣٤ مقاله از مجموع ١٢٢ مقاله پذیرفته شده امسال را از طریق شفاهی و ٨٨ مقاله را از طریق پوستر ذکر کرد که پوسترها با حضور پدیدآورندگان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد و سه کارگاه جانبی با مشارکت شرکتهای کنتورساز برگزار خواهد شد.
وی افزود: در مراسم افتتاح امسال، پروفسور قره پتیان به عنوان سخنران کلیدی، آخرین آورده های علمی صنعت توزیع برق را ارایه خواهد کرد و از نکات جدید امسال پذیرش ١٢ مقاله علمی از دانشگاه و ٣ مقاله از بخش خصوصی است.
یازدهمین کنفرانس منطقه ای سیرد، امسال با حضور مدیران ،صنعتگران و پژوهشگران بخش توزیع برق روزهای ٢٦ و ٢٧ دی ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار می شود و طی آن متناسب با کنگره های بین المللی سیرد ٦ محور اصلی و یک محور فرعی منطقه ای ارایه خواهد شد.
موضوعات محوری کنفرانس امسال شامل تجهیزات شبکه ،کیفیت برق و سازگاری الکترومغناطیسی، بهره برداری، کنترل و حفاظت، منابع پراکنده انرژی و بهینه سازی مصرف، برنامه ریزی و توسعه شبکه، مباحث اقتصادی در کسب و کار توزیع ،تجدیدساختار و بازار یرق و داده کاوی در صنعت توزیع برق است که در هر محور به مباحث مختلف ارائه می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات