با حضور وزير نيرو؛ مراسم تكريم و معارفه مديرعامل ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در این مراسم که مهندس حایری معاون وزیر نیرو در امور برق و انر‍ژی، مهندس پیشاهنگ مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی و اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت توانیر حضور داشتند، دکتر رجبی مشهدی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توانیر ضمن تشکر از همه حمایتهای مقام وزارت از مدیریت شبکه برق کشور ابراز امیداوری کرد با توجه به حسن اعتماد آقای محرابیان برای واگذاری این مسوولیت، این حمایتها تداوم داشته باشد و ما هم بتوانیم در انجام وظایف موفق باشیم.
وی پرداختن به دو موضوع ماده ٤ قانون مانع زدایی و جهت گیری مناسب در توسعه تجدیدپذیرها را جزو اولویتهای صنعت برق در دوره جدید عنوان کرد و افزود: توجه به این مقوله قطعا می تواند به مشکل ناترازی صنعت برق کمک موثری کند.
مدیرعامل توانیر در پایان بر تداوم اجرای برنامه های بهینه سازی و مدیریت مصرف برق برای گذر موفق از اوج بار ١٤٠٣ تاکید کرد.
مهندس کردی نیز که به عنوان مشاور وزیر نیرو در امور برق و انرژی منصوب شده است در این مراسم با اشاره به این که سال ١٤٠٠ نوعی یاس و ناامیدی و سرخوردگی به سبب وضعیت ایجاد شده، بر صنعت برق حاکم شده بود، تصریح کرد: این که کار را از کجا شروع کنیم تا امور به سامان برسد کاری بود که در این دوره باید انجام می شد که با مدیریت داهیانه مقام وزارت به خوبی انجام شد به طوری که دو تابستان گذشته را با کمترین مشکل سپری کردیم.
وی با اشاره به تحول در شاخصهای صنعت برق طی دو سال اخیر اظهار داشت: بیشتر شاخصهای مد نظر ابتدای برنامه ای که وزارت نیرو تدوین کرده بود، محقق شده و بخشهای مختلف صنعت برق اعم از (اقتصادی، درآمدی و توسعه شبکه های برق) در مسیر درستی قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: اقدامات وزارت نیرو به مدیریت آقای محرابیان به گونه ای بوده که ریل گذاریها به شکل ایجاد قوانین منسجم و بلندمدت و پایدار انجام شده که اگر ما بتوانیم این قوانین را به منصه ظهور برسانیم، مطمئنا صنعت برق خیلی زود در جایگاه مطلوبی که شایسته آن هست، قرار خواهد گرفت.
مهندس کردی همچنین گزارشی از عملکرد شرکت توانیر در دوره مسوولیت خویش بیان کرد و گفت: مهمترین دستاورد وزارت نیرو در این دوره که دستاورد کمی هم نیست، رضایت مردم، مشترکین و ذی نفعان صنعت برق و مسوولان نظام است که ناشی از اقداماتی است که طی این دوره با راهبری شخص وزیر نیرو انجام شد. به طور مثال در این دوره به بیش از ٣٠ هزار مگاولت آمپر توسعه شبکه دست یافتیم، بیش از ٤ هزار کیلومتر خطوط انتقال و فوق توزیع احداث شد، شبکه برق ١٢ هزار روستا نوسازی و ١٧ هزار دستگاه مولد برق خورشیدی به عشایر تحویل داده شد.
وی در پایان با ابراز خرسندی از این که مردی امتحان پس داده از تبار برق عهده دار مسوولیت صنعت برق شده، برای دکتر رجبی مشهدی در مسوولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات