احداث ۵ سالن چند منظوره ورزشی در جنوب غرب تبریز

احداث ۵ سالن چند منظوره ورزشی در جنوب غرب تبریز

به گزارش شهریار ، پرویز هادی در دیدار با اصغر آدی بیگ شهردار منطقه ۷ گفت: نقش مستحکم ورزش در ارتقا سطح فرهنگی جامعه و غنی‌سازی اوقات فراغت در جامعه بسیار بی‌بدیل است که در این راستا اجرای پروژه های ورزشی در مناطق کم برخوردار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه احداث ۲۵ سالن چند منظوره  ورزشی در تبریز، که ۵ سالن آن در جنوب غرب تبریز در حال احداث است، علاوه بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تامین نیاز شهروندان در مناطق کم‌برخوردار در حوزه ورزشی مهم است، گفت: در مواقع بحران نیز این سالن‌ها نقش سرپناه را ایفا می‌کنند.

هادی افزود: ایجاد مجموعه‌های ورزشی از اقدامات بسیار مهم و شایسته شهرداری تبریز است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز بیان داشت:  قطعا ایجاد اماکن ورزشی در مناطق کم برخوردار علاوه بر توزیع عادلانه خدمات شهری منجر به جذب گردشگر داخلی هم می‌شود.

وی ادامه داد: ورزش و توسعه اماکن ورزشی در کاهش ناسازگاری‌های فردی و اجتماعی و همچنین در کاهش فشار روانی موثر بوده است و قطعا یک جوان با فعالیت‌های ورزشی از نظر ذهنی و روانی توانایی مقابله با مشکلات و فشارهای زندگی مدرن را به دست می‌آورند.


هادی متذکر شد: رویکرد شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز در راستای برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت باشگاه شهرداری که تاثیرات مثبت آن در سطح  شهر ملموس است، قابل تقدیر است که اقدامات خوبی در جهت توسعه ورزشی و بازسازی چندین سالن و احداث ۵ سالن ورزشی توسط منطقه انجام گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نگرش مثبت به ورزش پیش مقدمه‌ای است که نگاه را به اجرای پروژه‌ ارتقای ورزشی و ترویج  آن ایجاد می‌کند، افزود: خروجی آن نیز دوباره به خود جامعه برمی‌گردد و منجر به  افزایش سرانه ورزش می‌شود.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد:  مناطق محروم باید در اولویت  اجرای پروژه‌های ورزشی قرار گیرد که اجرای ۵ پروژه در منطقه ۷ نوید روزهای بسیار خوب را برای کشف استعدادها در جنوب غرب تبریز می‌دهد.

شهردار منطقه ۷ تبریز اظهار کرد: سلامت و نشاط اجتماعی در اولویت منطقه بوده است و در این  راستا اقدامات مهمی در حال اجرا می‌باشد.

اصغر آدی بیگ با اشاره به تجهیز و تکمیل سالن ورزشی پارک کوهستان اندیشه، گفت: توجه به موضوعات ورزشی، در یک منطقه محروم با جوانانی مستعد که دارای توانمندیهای ورزشی می‌باشد از جمله این اقدامات است.


وی در تشریح اقدامات ورزشی منطقه ۷ به احداث ۵ سالن ورزشی در نواحی کم برخوردار منطقه اشاره کرد و ادامه داد: رفع مشکل حقوقی پارک و شهربازی پردیس، امکان سنجی برای احداث زمین چمن فوتبال روباز در شهرک اندیشه از دیگر اقدامات در حال اجرای این منطقه است.

گفتنی است، شهردار منطقه ۷ تبریز به همراه پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز، فریدون بابایی اقدم نائب رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز و معاونین و شهرداران نواحی از پروژه های ورزشی جنوب غرب تبریز بازدید کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات