مشارکت بیش از پنج هزار نفر از سراسر کشور در جشنواره «پله‌های آسمان»

مشارکت بیش از پنج هزار نفر از سراسر کشور در جشنواره «پله‌های آسمان»

به گزارش شهریار ، اصغر آدی بیگ در دیدار با هیئت اجرایی جشنواره اظهار کرد: در این جشنواره در بخش مجازی، بیش از ۵ هزار اثر در قالب نقاشی، دلگویه، عکس نوشته و کلیپ با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی عنوان کرد: جشنواره قرآنی «پله های آسمان»، یادبود زنده یاد قاری نوجوان سامان پور بیرامی در محورهای اقامه نماز، قصه های قرآنی، امانت داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار برگزار می شود.

آدی بیگ با اشاره به اینکه ۳۰ جایزه ۳۰ میلیون ریالی، به همراه دهها جایزه ۱۰ و ۵ میلیون ریالی به برگزیدگان اهدا می شود، افزود: همشهریان می توانند در رشته‌های نقاشی، عکس نوشته، دلگویه، اینفوگرافی، ساخت کلیپ، قرائت و حفظ و در رده های سنی کودک (۶ تا ۱۱ سال)، نوجوان (۱۲ تا ۱۷ سال) و جوان (۱۸ تا ۲۵ سال) شرکت کردند.

شهردار منطقه۷تبریز افزود: به دلیل استقبال بسیار بالا از سراسر کشور پس از تمدید مجدد جشنواره مهلت ارسال آثار به اتمام رسیده و بزودی وارد مرحله مسابقات حضور در مساجد با حضور قاریان ممتاز می شود.

جلسه بررسی و طی مراحل آغاز دوره های حضوری با حضور آدی بیگ شهردار منطقه ۷ تبریز، حاج آقا خلیلی مدیر اوقاف تبریز، حاج آقا خور نژاد مدیر قرآنی سازمان تبلیغات استان و حاج آقا قربانی رئیس مجمع قاریان قرآن تبریز و مدیران فرهنگی و اجتماعی و امور ارتباطات در محل شهرداری منطقه۷ برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات