دومين جشنواره ارزيابي روابط عمومي هاي برتر صنعت آب و ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق در گذر از تابستان ١٤٠٢ در ٦ محو «ارتباط با رسانه های تصویری»، «ارتباط با رسانه های مکتوب»، «شبکه های اجتماعی»، «تبلیغات محیطی»، «آموزش (آموزش همگانی، همکاران و اصحاب رسانه)» و «آرشیو و صوتی» مورد بررسی قرار گرفت. فرصت بیشتر بارگذاری آثار، امکان ویرایش و رفع اشکال، تعاملی بودن ارزیابی و نحوه مستندسازی و گزارش دهی در این دوره از ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق از جمله مواردی است که در مقایسه با نخستین دوره جشنواره ارزیابی روابط عمومی ها قوت یافته است.
در این زمینه ١٣١ شرکت ٣٨٠١ فایل را که هر یک حاوی بیش از صدها اثر هستند را از طریق "سامانه الکترونیکی" ارسال کردند.
بنا بر این گزارش دوره ثبت نام و ارسال آثار به دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های برتر صنعت آب و برق، ویژه گذر از پیک مصرف تابستان ١٤٠٢ از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شد و تا ٢٠ مهر ادامه یافت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات