۲۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان زنجان آسفالت می شود

۲۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان زنجان آسفالت می شود

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از آسفالت ۲۵۶۳ کیلومتر راه روستایی در دولت نهم در استان زنجان خبر داد و گفت: قبل از انقلاب راه روستایی آسفالت نشده بود و تا دولت نهم تنها ۱۲۸۴ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده بود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حافظ باباپور در گفتگو با خبرنگار مهر، وظیفه مهم اداره راه را نگهداری از راههای ارتباطی حوزه استحفاظی، احداث و تعمیر راه های فرعی و روستایی طبق استاندارد و بهسازی و انجام روکش های آسفالتی راه های اصلی و فرعی و بهره برداری و نگهداری ماشین آلات راهسازی و راهداری عنوان کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۹ پروژه مهم راه در دست اجرا است که در ساخت و توسعه راهها بسیار موثر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بهره برداری از راههای محور تهم - چورزق به طول ۵۶ کیلومتر در تیرماه سال ۹۱، بزرگراه زنجان - فرودگاه به طول ۵,۳ کیلومتر، محور ارتباطی زنجان - بیجار به طول ۷ کیلومتر و تعریض پلیس راه تا سه راهی سلطانیه را از مهمترین راه های بهره برداری شده در سالجاری بر شمرد.

باباپور گفت: در مدت هفت سال دولت عدالت محور ۱۹برای شهر استان زنجان طرح تفضیلی تهیه شده که در ۲۷ سال قبل از آن بی سابقه است.

وی یادآور شد: در دولت نهم و دهم ۱۵۰ درصد ساختمان فرهنگی ، ۵۰ درصد ساختمان آموزشی ودرمانی ، ۵۰ درصد ساختمان اداری و ۱۰۰ درصد ساختمان ورزشی اجرایی شده که بیشتر از ۲۷ سال قبل از آن است.

    نظرات