با حضور معاون هماهنگي توزيع توانير انجام شد؛ تكريم و ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در این مراسم که با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، مدیرعامل شرکت آب منطقه البرز و جمعی از مدیران شرکت توزیع نیرو برق استان البرز برگزار شد، حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از زحمات  حسن کریمی قدردانی کرد و وی را از مدیران زحمتکش و لایق صنعت برق کشور برشمرد.
وی ضمن توصیف وضعیت سخت تامین برق در تابستان ١٤٠١ و ١٤٠٢، استان البرز را یکی از استانهای موفق در گذر از پیک بار تابستان طی دو سال گذشته توصیف و همکاری شرکت توزیع برق البرز در حفظ شبکه ملی برق را مثال زدنی اعلام کرد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه خطیر مدیریت در صنعت برق کشور؛ مدیریت در صنعت برق را یکی از پاسخگوترین و پرمسوول ترین مشاغل دانست و گفت: دکتر خواجه وند از مدیران موفق صنعت برق است که تجربه درخشانی را در مدیریت استان قزوین ثبت کرده است.
حسن کریمی نیز در این مراسم از زحمات همکاران خود در دوره خدمت در استان البرز قدردانی کرد و گفت: خدمت به مردم استان البرز را برای خود افتخار می دانم.
همچنین مسعود خواجه وند از زحمات گرانقدر دکتر کریمی در سالهای اخیر و در این جایگاه تقدیر کرد و گفت: ایشان از نیروهای برجسته صنعت برق کشور هستند  و در هر نقطه از کشور که خدمت کردند با کوله باری از تجربه سرمنشا خیر بودند.
وی در ادامه برنامه های خود برای استان البرز را توسعه زیرساختهای برق استان در بخش های صنایع و شهرک های صنعتی و مسکن مهر، توسعه زیرساخت انرژی های تجدید پذیر، احداث شبکه های انرژی، به کارگیری نیروگاههای تولید پراکنده، ارتقای شاخص های فنی برق و استفاده از ظرفیت منابع انسانی شرکت اعلام کرد.



لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات