وزير نيرو در جشنواره ارزيابي روابط عمومي هاي صنعت آب ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، علی اکبر محرابیان در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق گفت: در دو سال گذشته و همسو با فعالیت های مدیران و مهندسان صنعت آب و برق در خدمت رسانی به مردم، روابط عمومی ها نیز حضور اثربخشی به ویژه در حوزه همراه سازی افکار عمومی با اقدامات وزارت نیرو داشتند.
وی افزود: به طور کلی هر شهروند ایرانی از ابتدای تولد تا پایان زندگی با اقدامات و خدمات وزارت نیرو در حوزه های تامین آب و برق و صنعت آب و فاضلاب درگیر هستند و به همین دلیل اطلاع رسانی در مورد آخرین فعالیت ها در این حوزه ها برای عموم مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.
وزیر نیرو با بیان اینکه مهم ترین رکن مدیریت مصرف آب و برق در کشور رسانه است، ادامه داد: فعالیت های صورت پذیرفته در روابط عمومی ها و استفاده از فضای رسانه ای باید به گونه ای پیش برود که ضمن افزایش حداکثری همراهی مردم و افکار عمومی با برنامه های مدیریت مصرف، همچنین نگرانی در خصوص تامین پایدار آب و برق در جامعه ایجاد نشود.
وی همچنین با اشاره به ضرورت ارائه بالاترین خدمات به مردم با کمترین هزینه ها تصریح کرد: اینکه در دو سال گذشته وزارت نیرو به دنبال مدیریت مصرف آب و برق و بهینه سازی مصرف رفته است، حاصل این نگاه است که باید بالاترین خدمات قابل ارائه را با کمترین هزینه ها در اختیار عموم مردم قرار داد.
محرابیان در همین خصوص بیان کرد: مدیریت مصرف برق بخش های مختلف اعم از صنایع، کشاورزی، اداری و خانگی و جابجایی بار صورت گرفته در فصل گرم سال در همین زمینه اتفاق افتاد که حاصل آن این بوده که ضمن افزایش میزان برق تحویلی به صنایع در فصل گرم سال و افزایش تولید همچنین از بروز خاموشی در بخش خانگی جلوگیری شد.
محرابیان اضافه کرد: در دی ماه سال جاری میزان مصرف برق صنایع ٢٠ درصد نسبت به دی ماه سال گذشته افزایش داشت که این رقم برای صنایع فولادی و سیمانی به ٢٩ درصد می رسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشد تولید محتوا در حوزه روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: رشد تولید محتوا نیز در روابط عمومی های صنعت آب و برق قابل قبول است.
وزیر نیرو با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی صحیح و دقیق پیرامون برنامه ها و خدمات وزارت نیرو توسط روابط عمومی ها ادامه داد: با تولید محتوا های رسانه ای مناسب و انتشار وسیع اخبار و اطلاعات صحیح و دقیق در بستر های مختلف رسانه ای باید تلاش کرد تا مانع شیوع هرگونه شایعه و خبر دروغ که باعث ایجاد نگرانی در جامعه می شود، شد.
وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: لازم است برای موفقیت هرچه بیشتر روابط عمومی ها و میزان اثربخشی فعالیت آن ها از ظرفیت رسانه ها و متخصصان به صورت حداکثری استفاده شود تا در نتیجه این اقدامات میزان مشارکت و همراهی مردم با برنامه ها و اقدامات وزارت نیرو نسبت به گذشته بیش از پیش افزایش یابد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات