به گزارش شهریار ، محمدرضا کاظمی در خصوص راه اندازی سامانه نوبت دهی آنلاین درمانگاه امام رضا (ع) گفت: به منظور تسهیل امر نوبت دهی پزشکان، سهولت دسترسی شهروندان به خدمات درمانی، جلوگیری از تردد های غیر ضروری در شهر، استفاده بهینه از زمان و جلوگیری از ازدحام شهروندان محترم در درمانگاه امام رضا (ع) شهرداری تبریز، این سامانه با تلاش و برنامه ریزی تیمی کارشناسان معاونت شهر هوشمند سازمان فناوری شهرداری تبریز در حال راه اندازی است .
وی افزود: نوبت دهی اینترنتی در واقع نرم افزاری است که به کسب و کارهایی که مراجعه کننده حضوری دارند، اجازه میدهد تا خدمات خود را به صورت سازمان یافته و طبق نوبت مشخص به مراجعین خود ارائه کنند. به این ترتیب کارها به نوبت و طبق زمان بندی مشخصی انجام میشود و مشتریان دیگر نیاز به اتلاف وقت در صفهای طولانی نیستند .
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: با راه اندازی سامانه نوبت دهی آنلاین، بیمار برای نوبت گیری از پزشک نیاز به روش های سنتی ندارد، این سامانه چنین امکانی را به بیمار می دهد تا با بررسی سوابق و مشخصات پزشک مورد نظر خود بتواند به راحتی در هر ساعت شبانه روز نوبت مورد نظر خود را رزرو نماید .
نظرات