۲۹ پروژه آبرسانی روستایی در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

۲۹ پروژه آبرسانی روستایی در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

http://www.bananews.ir/مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: ۲۹ پروژه آبرسانی روستایی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد حسین برزگر یکشنبه شب ۵ شهریور در آیین آبرسانی به روستاهای پارسا، کفترکار و سرخ گریوه بخش یانه سر بهشهر افزود: در بخش یانه سر بهشهر برای ایجاد خطوط و شبکه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اظهار کرد: در سال ۸۹ اعتبارات آب و فاضلاب روستایی مازندران ۲۸ میلیارد تومان بوده که این اعتبارات در سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته و به ۵۶ میلیارد تومان رسیده است که امیدواریم اعتبارات مناسبی نیز برای سال جاری به این بخش اختصاص یابد.

به گفته برزگر با توجه به خدمات رسانی فراوان در روستاهای مازندران در خصوص آبرسانی اما همچنان برخی از روستاهای مازندران از کمبود آب رنج می‌برند.

وی با اشاره به وجود ۳ هزار روستا در مازندران خاطرنشان کرد: متاسفانه در گذشته توجه چندانی به بخش آب روستایی نمی‌شده و یا اینکه بسیار ضعیف بوده است و خوشبختانه در دولت نهم و دهم شاهد درخشش در این راستا هستیم.

فرماندار بهشهر نیز در سخنانی با اشاره به افتتاح ۵۱ پروژه در هفته دولت در شهرستان بهشهر گفت:باید شهرستان بهشهر به کارگاه سازندگی تبدیل شده و بوی خوش خدمات رسانی به روستاها از آن استشمام شود.

محمد رضا البرزی افزود: آبرسانی به روستای سرخ گریوه از جمله دستوراتی بوده که بنده با دستور استاندار مازندران پیگیری می کردم و خوشبختانه فاز اول آن به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: فاز دوم آبرسانی به روستای سرخ گریوه از بخش یانه سر بهشهر نیز به زودی با اختصاص اعتبار مناسب عملیاتی می‌شود تا مردم طعم خوش خدمت رسانی را بچشند.

وی با تاکید بر راه اندازی شورای توسعه روستاها خواهان همفکری همه جانبه در روستاها با استفاده از خرد جمعی شد.

    نظرات