به گزارش شهریار ، محمدرضا کاظمی گفت: در راستای نیاز به تغییر و دسترسی سریع و آسان شهروندان به پرتال های شهرداری تبریز و با هدف ارتقا کیفی و فنی پرتال ها، بروزرسانی آن از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستور کار قرار گرفت.
وی، پرتال های شهرداری را به عنوان ویترینی برای نمایش و ارائه خدمات و فعالیتهای مختلف شهرداری دانست و ادامه داد: بمنظور یکپارچه سازی اطلاعات و خدمات و تسهیل در ارائه آن ها، پرتال های معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری تبریز پس از چند سال به روزرسانی شد.
مدیر عامل سازمان فناوری به مزایای پرتال های جدید اشاره کرد و افزود: در پرتال های جدید، شهروندان و پاسخ به نیازهای آنها مبنای طراحی و ارائه خدمات قرار گرفته است و سایت های مذکور واکنش گرا بوده و برای نمایش متناسب با انواع دستگاه ها مثل لپ تاپ، تبلت و موبایل طراحی شده است.
کاظمی در پایان تصریح کرد: بررسی و بروز رسانی پرتال ها از اولویتهای اجرایی حوزه معاونت شهر هوشمند سازمان بوده و در حال حاضر نیز با قابلیت های مختلف برای شهروندان و نیز محتوای جامعتر در اختیار شهروندان ارجمند قرار گرفته است.
نظرات