گازرسانی به بیش از ۱۲۶ هزار مسکن مهر

گازرسانی به بیش از ۱۲۶ هزار مسکن مهر

http://www.bananews.ir/مشاور وزیر نفت با اعلام این‌که در هفته‌ دولت بیش از هزار پروژه‌ گاز‌رسانی در سراسر کشور به بهربرداری می‌رسد از گازرسانی به بیش از ۱۲۶ هزار واحد مسکونی پروژه‌ مسکن مهر در کشور خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۳۹۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد امیرخانی فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این که‌ هزار طرح گازرسانی در ۲۰ شهر و ۸۰۲ روستا خواهد بود، گفت: بر این اساس در مجموع ۱۲۳ هزار و ۷۰۰ خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

او با اشاره به این‌که گازرسانی به مناطق شهری و روستایی نیز از جمله طرح‌هایی است که در هفته‌ دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در این هفته ۱۹ پروژه‌ گازرسانی در ۱۹ شهر از ۱۸ استان افتتاح خواهد شد.

به گفته مشاور وزیر از هزار پروژه‌ گاز رسانی که قرار است در هفته دولت به بهره‌برداری برسد، ۲۱۳ پروژه مربوط به صنایع عمده و ۳۰ باب جایگاه CNG است.

این مقام مسوول با اعلام این که در هفته دولت عملیات گازرسانی به ۱۰۵شهر در شش استان کشور آغاز می‌شود، گفت: در صورت تکمیل این پروژه گاز رسانی به ۱۳ هزار و ۳۷۶ خانوار انجام می‌شود.

مدیر امور گازرسانی به پروژه‌ مسکن مهر از گازرسانی به ۱۲۶ هزار و ۳۷۰ واحد مسکونی پروژه‌ مسکن مهر در هفته دولت خبر داد و گفت: این تعداد واحد مسکونی شامل ۲۱ استان کشور می‌شود.

به گفته‌ امیرخانی استان تهران با ۴۴ هزار و ۶۰۰ واحد، استان خراسان رضوی با ۱۴هزار و ۲۰۰ واحد، استان قم با ۱۴ هزار واحد و خراسان جنوبی با هشت هزار و ۸۰۰ واحد از جمله مناطقی هستند که بیشترین واحد‌های پروژه‌ مسکن مهر آنها در هفته دولت از گاز بهره‌مند می‌شوند.

مشاور وزیر نفت هم‌چنین از آغاز عملیات گازرسانی به ۲۷ هزار و ۷۰۰واحد مسکونی پروژه‌ مسکن مهر در هفته دولت نیز خبر داد و افزود: تاکنون گازرسانی به ۴۶۰ هزار واحد مسکن مهر در ۲۷۵ هزار شهر و ۴۵۰ شهرک انجام شده است.

به گفته وی تا امروز ۹۲۱ شهر (معادل ۹۶ درصد شهرههای کشور) و ۱۲ هزار و ۴۸۰ روستا (معادل ۵۵ درصد روستاهای کشور) به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند.

    نظرات