انتخابات نظام مهندسی استان قزوین چهاردهم شهریور برگزار می شود

انتخابات نظام مهندسی استان قزوین چهاردهم شهریور برگزار می شود

http://www.bananews.ir/همزمان با سراسر کشور انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین چهاردهم شهریور برگزار می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان قزوین ، محمد نادر محمد زاده رئیس هیات نظارت بر انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین صبح امروز در جلسه اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت این انتخابات گفت : در این انتخابات که همزمان با روز چهاردهم شهریور ماه امسال برگزار می شود و بیش از پنج هزارو ۲۰۰ نفر از اعضای نظام مهندسی استان واجد شرایط رای دادن هستند که این میزان نسبت به دوره گذشته به بیش از دوبرابر افزایش یافته است .

محمد زاده ، با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات ۸۲ نفر برای عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین داوطلب شده اند اظهار داشت : ۱۲ نفر از اعضای هیات های اجرایی و نظارت وظیفه برگزاری این انتخابات را در چهار شعبه اخذ رای مرکز استان و شهرستان های آبیک ، تاکستان و بوئین زهرا به عهده دارند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در ادامه با تاکید بر تامین امکانات لازم و رعایت بی طرفی برای برگزاری انتخاباتی قانونی و بی طرفانه تصریح کرد : در این انتخابات ۱۱ نفر به عنوان عضو اصلی و هفت نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب می شوند.

یادآور می شود : پنجمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان در استان قزوین در هفت گروه عمران ، معماری ، تاسیسات برقی ، مکانیکی ، نقشه برداری ، ترافیک و شهرسازی برگزار می شود.

    نظرات