راه اندازی وب سایت شناور در مرکز پاس کشتی های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)

راه اندازی وب سایت شناور در مرکز پاس کشتی های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)

http://www.bananews.ir/به منظور گسترش خدمات الکترونیکی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)و تأمین رفاه حال صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی وب سایت پاس شناور نصب و راه اندازی شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، جهانگیر نجاتی سرپرست واحد طرح و توسعه اداره کل با اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به اهمیت اعلام ورود و خروج شناورها به مرکز پاس کشتی ها ، وب سایت پاس شناور در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) نصب و راه اندازی شد.

نجاتی در ادامه افزود : نظر به اینکه تاکنون اعلام نمایندگی کشتی ها به مرکز پاس شناور از طریق فاکس انجام می شد لذا با راه اندازی وب سایت پاس شناورامکان ثبت مراحل درخواست های شناورها به صورت ONLINE فراهم شد.

وی همچنین در ادامه اظهار داشت : با راه اندازی وب سایت فوق علاوه بر افزایش سرعت و دقت خدمات به شناورها ، تغییر نمایندگی و بار گذاری فرم های اعلامیه ورود و خروج شناورها در کوتاهترین زمان انجام شده که این موضوع موجب رضایت نمایندگان خطوط به عنوان یکی از اصلی ترین ارباب رجوع های این اداره کل نیز فراهم کرده است.

 

 

 

    نظرات