استقبال گسترده در روز برفی تهران رویداد یونیتی در کانون توجه مدیران بازاریابی و ارتباطات

به گزارش خبرنگار ما، میلاد صفایی مجری برگزاری ایونت یونیتی در حاشیه برپایی این مراسم با اشاره به اینکه هدف اصلی از برپایی این رویداد طراحی و اجرای دیدارهای صمیمانه و هم افزایی انرژی‌های مثبت در مسیر ایده پردازی‌های نوین است افزود: marcom عنوان اولین زیر شاخه از مجموعه رویدادهای یونیتی ایونت است که در حقیقت یک دورهمی با حضور متخصصان و کارشناسان عرصه بازاریابی و ارتباطات ایران است و در آینده با اتفاقات ویژه‌تری همراه خواهد بود.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان

    منبع خبر

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

    پایگاه خبری اخبار ساختمان

      نظرات