پاسخگویی به تماس‌های مردمی با حضور مدیران بانک مسکن

پاسخگویی به تماس‌های مردمی با حضور مدیران بانک مسکن

مشتریان بانک مسکن می‌توانند در طول ایام سال از ساعت ۷: ۳۰ تا ۱۶ و پنج شنبه‌ها از ساعت ۷: ۳۰ تا ۱۳ با تماس تلفنی با مرکز ارتباط مشتریان بانک مسکن، سوالات خود را از کارشناسان که بر اساس سیاست‌های مدیرعامل بانک مبنی بر مشتری مداری آماده پاسخگویی و دریافت پیشنهادات و انتقادات هستند، جویا شوند.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات