عزم سازمان برای ارائه بهترین خدمات در ایام پایانی سال

عزم سازمان برای ارائه بهترین خدمات در ایام پایانی سال


به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران پس از انتخاب هیئت رئیسه جدید سازمان، نخستین نشست هیئت رئیسه با سرپرستان دفاتر نمایندگی استان برگزار گردید.
لزوم آمادگی دفاتر برای ارائه بهترین خدمات به مهندسین و کارفرمایان محترم، ایجاد وحدت رویه میان دفاتر، تاکید بر اجرای شیوه نامه اداره دفاتر، بررسی مشکلات و کاستی‌های اداری و مالی دفاتر و ...، از جمله مهمترین مسایلی بود که بیش از ۶ ساعت مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
دکتر میثاقی رییس سازمان در این نشست ضمن تشکر از زحمات سرپرستان و کارکنان دفاتر در چند ماه اخیر، زمان باقی مانده تا پایان سال را برای سازمان بسیار مهم و حیاتی دانست و خواستار توجه ویژه به امور مراجعه کنندگان در ایام پایانی سال شد تا با برنامه‌ریزی‌های لازم کارفرمایان و سازندگان دچار مشکل نگردند.
وی همچنین با توجه به مسئولیت سرپرستان دفاتر در برگزاری جشن‌های روز مهندسی خاطرنشان کرد برگزاری جشنی با کیفیت که شان مهندسین هر شهرستان حفظ گردد بسیار حائز اهمیت می‌باشد.
همچنین سرپرستان دفاتر نمایندگی استان نیز مسائل و مشکلات دفاتر را مطرح و موارد لازم جهت حل مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است در این جلسه ۶ ساعته آقای مهندس احتشامی نایب رییس اول سازمان، آقای مهندس خدادی نایب رییس دوم سازمان، خانم دکتر ابراهیم زاده دبیر سازمان، آقای مهندس سلطانی خزانه دار سازمان و خانم دکتر محمودی، آقای مهندس یزدی نژاد و آقای دکتر گوران از اعضای هیئت مدیره، سرپرستان دفاتر نمایندگی استان و روسای ادارات سازمان نظام مهندسی نیز حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات