واحد تولید غیرمجاز نبات زعفرانی در تبریز تعطیل شد

واحد تولید غیرمجاز نبات زعفرانی در تبریز تعطیل شد

به گزارش شهریار به نقل از ایرنا، صمد حضرتی با بیان اینکه پرونده این واحد متخلف از سوی بازرسان کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود، افزود: شعبه هفتم تعزیرات حکومتی به پرونده واحد مذکور رسیدگی کرد.

وی اظهار کرد: شعبه با بررسی پرونده با توجه به نداشتن پروانه بهداشتی این واحد، اتهام تولید غیرمجاز را محرز و علاوه بر تعطیلی خط تولید آن، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

قاچاقچی انواع نوشیدنی و پاستیل در چاراویماق یک میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به رسیدگی به پرونده قاچاق انواع نوشیدنی و پاستیل در چاراویماق گفت: این کالاها از سوی عوامل انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شده و پرونده رسیدگی به این قاچاق به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

حضرتی، با بیان اینکه ارزش این کالاها ۹۲۴ میلیون ریال است، ادامه داد: شعبه تعزیرات حکومتی چاراویماق پس از رسیدگی به این پرونده، به علت ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز، و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال به میزان ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

در ۹ ماه سال جاری، قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان شرقی به دنبال رسیدگی و مختومه شدن ۲ هزار و ۸۲۱ پرونده تخلف به پرداخت چهار هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

در این بازه زمانی به دنبال رسیدگی و مختومه شدن هشت هزار و ۹۰۰ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات آذربایجان شرقی، اصناف متخلف در واحدهای اجرای احکام تعزیرات حکومتی به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۷۸۷ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات