جلسه هماهنگی همایش بتن سازمان مازندران برگزار شد

جلسه هماهنگی همایش بتن سازمان مازندران برگزار شد


مهندس احتشامی نایب رییس اول سازمان در این جلسه ضمن تشکر از هیات مدیره و رییس سازمان جهت حمایت از برگزاری این همایش خواستار اطلاع رسانی گسترده‌تر از سوی روابط عمومی سازمان شد.
وی اساتید این دوره و مباحث ارائه شده را فرصت مناسبی برای مهندسین عضو سازمان مازندران دانست و گفت: در این همایش دو روزه که به میزبانی دانشگاه آزاد ساری برگزار خواهد شد، مدعوینی از هیات مدیره‌های سایر استان‌ها نیز حضور خواهند داشت.
وی از ۵۰۰ امتیاز تشویقی نظام ارجاع کار در این همایش خبر داد و افزود: در تلاش هستیم با کمک وزارت راه و شهرسازی حضور در این همایش بعنوان یک دوره تمدید یا ارتقا در رشته‌های عمران و معماری نیز بحساب آید.
مهندس حسین سلطانی خزانه دار سازمان نیز ضمن خسته نباشید به هیات اجرایی برگزاری این همایش، فرصت برگزاری این همایش با اساتید برجسته کشوری را فرصتنی مغتنم دانست که اعضای سازمان میتوانند از این همایش بهره‌مند گردند.
وی موضوع مصالح ساختمانی استاندارد را یکی از دغدغه‌های مهندسین استان دانست و افزود: با هماهنگی ارگان‌های مختلف، میتوان این دغدغه مهندسین را به حداقل رساند.
دکتر فرشاد گوران عضو هیات مدیره نیز ضمن تشکر از هیات مدیره بابت تصویب این موضوع، برگزاری این همایش برای مهندسین عمران را در راستای بروز نمودن مهندسین این رشته ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد این همایش با کیفیت مناسب برگزار گردد.
دکتر افضلی راد دیگر عضو هیات مدیره نیز ضمن تشکر از کمیته آموزش و هیات رییسه سازمان بابت هماهنگی‌های این همایش، حضور اساتید مجرب کشوری را از نقاط قوت این همایش دانست و گفت: نزول فاحشی در مقاومت بتن در استان مشهود است و بر اساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ باید به موضوع زیست محیطی نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
دکتر سیروس غلامپور رییس کمیته آموزش در نشست هماهنگی برگزاری همایش بتن، سطح برگزاری این همایش را مقاله محور ندانست و گفت صرفا بر اساس سخنرانی اساتید و کارگاه‌های آموزشی با حضور شایسته‌ترین اساتید کشوری در موضوع بتن این همایش برگزار خواهد شد.
مهندس سفیدگر عضو هیات مدیره سازمان نقطه آغاز این همایش را از اداره کنترل و نظارت سازمان دانست و گفت: با عنوان چشم انداز بتن ۱۴۰۴ که تمام دستگاه‌های مرتبط همکاری کنند برگزاری این همایش را در کشور بی نظیر نموده است.
خانم دکتر محمودی عضو و نماینده هیات مدیره در کمیته آموزش ضمن تشکر از اعضای رشته عمران هیات مدیره و کمیته آموزش در برگزاری این همایش، با توجه به بازخورد‌های اطلاع رسانی این همایش، اظهار امیدواری کرد، با اطلاع رسانی فراگیر برگزاری این همایش به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد.
خانم دکتر ابراهیم زاده دبیر هیات مدیره نیز ضمن حمایت از برگزاری این همایش، موضوع این همایش را یکی از مهمترین موضوعات روز ساخت و ساز عنوان داشت و گفت: با توجه به اینکه اکثر سازه‌های استان مازندران، بتنی می‌باشند، برگزاری این همایش با اساتید مجرب میتواند به افزایش کیفیت ساخت و ساز در استان منجر شود.
در ادامه اعضای هیات اجرایی به بیان نظرات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات