بهسازی کامل نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها در آستانه سال نو

بهسازی کامل نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها در آستانه سال نو

به گزارش شهریار ، سیامک آسیایی صبح امروز در گفتگویی با اشاره به اجرای طرحهای استقبال از بهار ۱۴۰۳ حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، گفت: در اولین بخش از اجرای طرح استقبال از بهار حوزه فضای سبز، اجرای عملیات پاکسازی و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های سطح پارکها در دستور کار نیروهای این حوزه قرار گرفت.

وی در این زمینه یادآور شد: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی نیروهای حوزه فضای سبز در مناطق دهگانه شهرداری تبریز در حال حاضر شاهد آماده‌سازی کامل سرویس‌ها و نمازخانه در سطح بوستان‌های شهری هستیم.

آسیایی نظافت اساسی، جرم‌گیری، سمباده‌زنی سطوح، رفع نواقص تاسیساتی، شستشو و یا تعویض فرش‌ها، استفاده از خوشبو کننده، نصب قبله‌نما، تعویض مهرها، رسیدگی به وضعیت جاکفشها، حذف زوائد بصری، رنگ آمیزی مبلمان را از جمله آیتمهای اجرایی در نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز در این زمینه همچنین ابراز امیدواری کرد با اجرای کامل طرحهای چهارگانه استقبال از بهار ۱۴۰۳ و نیز اجرای طرحهای زیبای گلکاری شاهد فضاهایی شاداب و پرنشاط برای همشهریان عزیز در آستانه سال نو بوده و میزبانی شایسته برای مسافرین نوروزی در بوستانهای شهری باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات