همزمان با دهه فجر با حضور استاندار فارس آغاز شد؛ ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای فارس، در این مراسم طرح افزایش ظرفیت پست کورده لار و نوسازی کلید خانه ٢٠ کیلوولت جدید این منطقه با اعتباری معادل ٧٠٠ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
همچنین طرح افزایش ظرفیت ترانسفورماتور پست قیصریه و طرح توسعه بی ترانسفورماتور و کلید خانه ٢٠ کیلوولت با اعتباری بالغ بر ٧٠٠ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در این مراسم اظهار داشت: شهرستان لارستان از جمله مناطق شاخص در توسعه اقتصادی است و در تامین برق برای طرحهای صنعتی و مشترکان آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.
استاندار فارس خطاب به مهندس حقیقی گفت: آب و برق دو کالای بسیار مهم و حیاتی است که همه مدیران و کارکنان برق و آب در این زمینه بسیار زحمت کشیدند و پرتلاش در این عرصه کار را به سرانجام رساندند.
مهندس حقیقی مدیرعامل برق منطقه ای فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه شهرستان لارستان از جمله مناطق اولویت دار در تامین و انتقال برق است گفت :با تامین برق پایدار و مطمئن در منطقه کورده لارستان ضریب رضایتمندی مشترکان در این منطقه افزایش یافته است، تقویت پستهای قیصریه و سایر مناطق نیز کمک قابل توجهی به تامین و انتقال برق در لارستان می کند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات