با حضور جمعي از مسوولان كشوري و لشگري انجام شد؛ ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در این مراسم که دکتر حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، سردار نژادنوری معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از معاونان و مدیران وزارت نیرو، شرکت توانیر و پژوهشگاه نیرو حضور داشتند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردیهای شهدا و ایثارگران صنعت برق در هشت سال دفاع مقدس، با اهدای لوح از فرزندان این عزیزان تکریم و تجلیل شد.
در این مراسم سردار محمدمهدی نژادنوری با بیان این که فرزندان شهدا در همه امور باید در صف اول باشند، گفت: در عین حالی که تلاش انسان های بزرگ، مجاهد و دانا برای تداوم انقلاب و ارزشهای آن بسیار ضرورت دارد، تاکید کرد: همه آرمانهای این انقلاب بر ستونهایی که خون شهدا ایجاد کردند استوار است، از این رو نباید فراموش کنیم که این امنیت و آرامش را مرهون چه بزرگانی هستیم.
وی ضمن تاکید بر توجه به خودسازی با مسائل معنوی؛ از فرزندان شهدا خواست تا با در هم آمیختن اندیشه و معنویت به ترویج ارزشهای متعالی اسلامی همت گمارند.
دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور دیگر سخنران این مراسم بود که تاکید کرد: شهدا اهل ایمان بوده و باور و یقین داشتند و تعلقات دنیوی تزلزلی در اراده آنها ایجاد نمی کرد.
وی با بیان این که دنبال کردن راه شهدا وظیفه همه ماست، خاطرنشان ساخت: باید در انجام همه کارها، روحیه و جسارت و شهامت شهدا را مد نظر داشته باشیم.
این مراسم با اجرای چند قطعه سرود به وسیله گروه سرود زینبیون ادامه یافت و در پایان نیز، تعدادی از فرزندان شهدا و ایثارگران صنعت برق استان تهران با اهدای لوح، مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.
گفتنی است در این مراسم، حیدری معاون پارلمانی وزیر نیرو، مریم کارگرنجفی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو، محمدحسین ملاعلیا معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر، عمیدپور رییس پژوهشگاه نیرو و... نیز حضور داشتند.



لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات