اولین قطعه صفر سگمنتال تقاطع غیر همسطح قراملک نصب شد

اولین قطعه صفر سگمنتال تقاطع غیر همسطح قراملک نصب شد

به گزارش شهریار ، آرمان امین‌بخش اظهار کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه از ۳۰ درصد فراتر رفته و اقدامات زیرساختی لازم برای اتمام پروژه در کمترین زمان ممکن انجام شده است.

وی ادامه داد: این پروژه به کارفرمایی شهرداری منطقه ۲ تبریز و با اجرای شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان با اعتبار اولیه ۲۰۰میلیارد تومان در حال اجرا است.

امین‌بخش تشریح کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک به طول ۷۲۰ متر و عرض ۲۱ متر و طول عرشه ۲۳۴ متر در راستای روان‌سازی ترافیک جاده سنتو میدان کارگر در سطح منطقه ۶ اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان اضافه کرد: این پروژه به دلیل استفاده از تکنولوژی سگمنتال، هم به لحاظ بصری معماری زیباتری خواهد داشت و هم به لحاظ فنی از مقاومت بیش‌تری برخوردار خواهد بود.

هوشیار با اشاره به آغاز احداث پنج تقاطع غیر همسطح  از ۶ تقاطع غیر همسطح جدید در سطح شهر و با ۲ هزار میلیارد تومان هزینه خاطرنشان کرد: تقاطع‌های غیرهمسطح معلم، قراملک، حیدرآباد، شهید حیدری در اتوبان ولایت و پل خلعت پوشان در راستای کاهش ترافیک و تسهیل تردد شهروندان در این مناطق در حال اجرا شدن است و طبق زمانبندی قابل بهره برداری خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات