با برنامه ريزي روابط عمومي و امور بين الملل شركت ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، ارتقای سطح دانش و مهارت همکاران روابط عمومی در زمینه خبرنویسی، اصول و فنون نگارش خبر، تهیه لید و بدنه خبر، سبکهای خبرنویسی، دروازه بانی خبر، رعایت اخلاق حرفه ای و قوانین رسانه ای و همچنین ارتباط با رسانه ها و مخاطبان اعلام شده است.
در این دوره آموزشی دو روزه که با هماهنگی روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر و همکاری کمیته روابط عمومی های صنعت برق غرب کشور و به همت مجتمع آموزشی و پژوهشی غرب (پژوهشگاه نیرو منطقه ای غرب) برگزار شد، دکتر محمد حسین شیریان، مدرس روزنامه نگاری، نویسنده و پژوهشگر کرمانشاهی در این کارگاه به مباحثی نظیر اصول و فنون خبرنویسی، تیترزنی، گزارش نویسی و درست نویسی پرداخت.
وی با ارائه مثالهای عینی و کاربردی، به تبیین مباحث نظری پرداخت و فرصتی برای تمرین و ممارست عملی شرکت کنندگان فراهم آورد.
این کارگاه در حالی به کار خود پایان داد که با استقبال و رضایت حاضران همراه بود. شرکت کنندگان در این کارگاه، ضمن ارتقاء دانش و مهارت های خود در زمینه خبرنویسی، فرصتی برای تبادل نظر و تجارب با یکدیگر پیدا کردند، که از سوی مجتمع علمی پژوهشی غرب به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.
در پایان این دوره آموزشی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با حضور در کارگاه و خیر مقدم به کارشناسان روابط عمومی صنعت برق غرب کشور اهمیت کار اطلاع رسانی را یادآور شد و گفت: برگزاری این کارگاه آموزشی، گامی مثبت در جهت ارتقای سطح کیفی فعالیتهای روابط عمومی صنعت بزرگ و حساس برق کشور محسوب می شود.
مهندس مرادی با بیان این که روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان، نقشی کلیدی در پیوند بین آنها ایفا می کند، اظهار امیدواری کرد با برگزاری این کارگاهها ارتقای بیشتر سطح کار خبر و اطلاع رسانی را در صنعت برق شاهد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات