تولید ۲/۵ میلیون بوته انواع گونه‌های گیاهی توسط سازمان سیما و منظر تبریز

تولید ۲/۵ میلیون بوته انواع گونه‌های گیاهی توسط سازمان سیما و منظر تبریز

به گزارش شهریار ، سیامک آسیایی در بازدید از روند تولید گل و گیاه در مراکز تولیدی شهرداری تبریز با اعلام این خبر، گفت: در راستای اجرای سیاست تولید حداکثری گونه‌های مورد نیاز در سطح شهر در مراکز تولیدی گل و گیاه شهرداری تبریز، روند کاشت بذر و تولید گلهای فصلی در مراکز تولیدی سازمان دهگانه شهرداری تبریز همچنان در حال انجام است.

وی با اشاره بر اینکه در طول سال ۳ مرحله کاشت در حوزه فضای سبز پیش بینی شده است از تولید گونه‌های مورد نیاز برای هر فصل در این مراکز تولیدی خبر داد.

آسیایی تعداد بوته‌های تولید شده در مرکز تولید گل و گیاه سازمان سیما، منظر و فضای سبز طی سالجاری را ۲/۵ میلیون بوته عنوان کرد که برحسب گونه‌های مورد نیاز هر مرحله از کاشت در این مرکز تولید می‌شوند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین با اشاره به اینکه مرحله دوم کاشت سال بلافاصله بعد از کاشت بهاره و از اوایل خردادماه آغاز می‌شود از کاشت و تولید گونه‌های مورد نیاز از نوع با کیفیت F۱ در نیمه دوم سال و در مراکز تولید گل و گیاه شهردای تبریز خبر داد تا این گونه‌ها به موقع آماده و بعد از جمع‌آوری گونه‌های بهاری در سطح شهر کاشته شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات