آغاز طرح "استقبال از بهار" در آرامستان های شهرداری تبریز

آغاز طرح "استقبال از بهار" در آرامستان های شهرداری تبریز

به گزارش شهریار ، فرخ جلالی در خصوص خبر فوق گفت: با نزدیک شدن به سال جدید و بهار قرآن، سازمان آرامستان های تبریز با اجرای طرح "استقبال از بهار" توسط اکیپ‌های خدمات شهری و همکاران کارگاه امانی در سطح سازمان به استقبال از دو بهار می رود .

وی اظهار کرد: این طرح در حوزه خدمات شهری، شامل اجرای تنظیف و پاکسازی معابر اصلی و فرعی، شستشوی جداول و باکس های زباله، لکه‌گیری و چاله‌زدایی، جمع آوری نخاله‌ها از زمین‌های خالی و رفع نازیبایی بصری است .

فرخ جلالی افزود: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با فضای سازی، برگزاری محفل انس با قرآن ، برپایی ایستگاه های صلواتی، پخش بسته های افطاری، مشارکت در برگزاری مراسم افطاری سایر ارگان ها میزبان شهروندان و زائرین اهل قبور خواهد بود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های تبریز اضافه کرد: مردم شهید پرور و انقلابی تبریز همه ساله لحظه تحویل سال نو و یا روز اول را در کنار قبور مطهر شهدا یا تازه درگذشتگان خود حضور می یابند و به همین منظور می‌بایست فضای آرامستان‌ها آماده پذیرش شهروندان عزیز باشد.

جلالی در پایان افزود: طرح استقبال از بهار از پانزدهم اسفند آغاز شده و تا ۲۹ اسفند ماه در سطح آرامستان‌ها ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات