جلسه شوراي مديران عامل صنعت برق استان اصفهان با حضور ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در ابتدای این جلسه مدیران عامل صنعت برق استانهای اصفهان و چهارمحال بختیاری ضمن ارائه گزارشی از شرکتهای تحت مدیریت خود، به طرح مسائل و مشکلات موجود پرداختند.
سپس مهندس حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع توانیر در سخنانی با بیان این که استان اصفهان همواره پیشتاز در خدمت بوده وهست، خاطرنشان ساخت: طراز درآمد وهزینه های شرکت توانیر باهم سازگار نبوده به طوری که کل درآمد ١٠٠ هزارمیلیارد تومانی نسبت به هزینه ها بسیار ناطراز است.
وی با اشاره به این که رفع مشکلات نقدینگی در اولویت برنامه های شرکت توانیر است، اظهار امیدواری کرد بتوانیم با برنامه ریزی وهم فکری همه مدیران وهمکاران این مشکلات را برطرف کنیم.
معاون هماهنگی توزیع توانیر در ادامه توصیه هایی برای برنامه ریزی بهتر جهت گذر از اوج بار سال آینده ارائه کرد و گفت: اگر پمپاژهای شفت و غلاف در بخش کشاورزی تبدیل به شناور شود، هزار مگاوات در این بخش صرفه جویی خواهد شد، ضمن آنکه با تغییر مدل مصرف و بهینه سازی مصرف وسایل سرمایشی به ویژه کولرهای گازی می توانیم ٣٠ هزار مگاوات نیز در این بخش صرفه جویی کنیم.
در ادامه مهندس اله داد معاون انتقال وتجارت خارجی شرکت توانیر به موضوع تغییر تعرفه های برق اشاره کرد و گفت: باید  تعرفه ها و جزییات آن به مشتریان اطلاع رسانی شده و با شفاف سازی موضوع، آنها را از تمام جزییات مربوط به تعرفه ها آگاه سازیم.
وی با اشاره به ناترازی تولید و مصرف برق در کشور، مصرف برق در ایران با ٨٠ میلیون جمعیت را برابر ٦ کشور همسایه با ٣٦٠ میلیون جمعیت دانست و تصریح کرد: این ناترازی موجب وارد شدن آسیبهای زیادی به صنعت برق شده و ما باید با برنامه ریزی گسترده ای برای مدیریت مصرف و کاهش این ناترازی انجام دهیم.
وی در پایان هوشمندسازی شرکت توزیع برق استان اصفهان را جزو کارهای خطیر برشمرد و تاکید کرد: باید درسایر شرکتهای توزیع برق کشور در این زمینه گام برداریم.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات