پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت عید نوروز

پیام تبریک شهردار تبریز به مناسبت عید نوروز

به گزارش شهریار ، در متن پیام یعقوب هوشیار شهردار تبریز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر اللیل والنهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

نوروز زایش زیبایی ها و سرآغاز تحولی نوین در طبیعت و احوال جامعه است. آغازی برای شکوفایی و پویایی زندگی و نویدبخش نشاط و سرزندگی.

سالی که گذشت شاهد دستاوردهای مهمی در حوزه مدیریت شهری بودیم که این امر مهم در سایه مشارکت عموم مردم اتفاق افتاد که جا دارد از حمایت و راهنمایی های نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز حضرت

آیت‌الله دکتر سید محمدعلی آل‌هاشم، استاندار فقید استان مرحوم سردار عابدین خرم، استاندار سختکوش استان جناب آقای دکتر مالک رحمتی، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران استانی و شهری، تلاش شبانه روزی خانواده بزرگ شهرداری کمال قدردانی و تشکر را داشته باشیم.

سال جدید و عید نوروز که با ماه مبارک رمضان همزمان شده است را خدمت عموم شهروندان، به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان دوران دفاع مقدس، روحانیت معزز، نخبگان، همکارانم در مجموعه شهرداری و شهروندان عزیز تبریک گفته امیدوارم در سایه همراهی و همدلی درسال جدید بتوانیم در خور نام و تبریز و در راستای تعالی جایگاه این کهن‌شهر ایران تلاش کنیم. امیدوارم سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری مد ظله العالی به عنوان سال " جهش تولید با مشارکت مردم " نامگذاری شده و مجموعه شهرداری تبریز خود را مکلف به تحقق این شعار می داند، در سایه توجهات حضرت احدیت و عنایات یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی(عج) سالی سرشار از معنویت، موفقیت، سلامتی و سربلندی برای مردم عزیز ایران اسلامی در عرصه های مختلف باشد.

یعقوب هوشیار

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات