رنگین کمانی از گلها در مجموعه تاریخی و گردشگری "مقبره الشعرا"

رنگین کمانی از گلها در مجموعه تاریخی و گردشگری "مقبره الشعرا"

به گزارش شهریار ، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر اظهار کرد: از سوی حوزه فضای سبز این منطقه و با کاشت انواع بوته گل های بهاره و نشائی در مجموعه تاریخی مقبره الشعرا که یکی از نمادهای اصلی گردشگری تبریز است ، چشم انداز زیبای بهاره و رنگین کمانی از گل ها بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه کاشت رنگین کمانی از گلهای بهاری با ترکیب عطر شب بو های با طراوت و زیبا در این پارک جلوه ای بی نظیر و فضایی بهاری را برای گردشگران و شهروندان تبریزی فراهم آورده است ابراز داشت: باکس و هرم‌های نصب گلدان نیز در محوطه پارک مقبره الشعرا در راستای زیباسازی جاگذاری و نصب شده‌اند .

زارعی ادامه داد: مجموعه فرهنگی - تاریخی مقبره‌الشعرا به عنوان پروژه‌ای حیاتی در حوزه گردشگری هر ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران است و شهرداری منطقه ۱۰ با استفاده از تمام ظرفیت خود بر اماده سازی و رفع نواقص این مجموعه تلاش کرده است تا فضایی شاد و زیبا و دلنشین برای گردشگران ایجاد کند.

وی یادآور شد: شهرداری منطقه ۱۰ همچنین تمامی فضاهای سبز و پارک‌های سطح حوزه را با عملیات گلکاری و با چیپست (تراشه‌های رنگی شده شاخه‌های خشک درختان) برای بالا بردن روحیه شهروندان و ایجاد نشاط تزئین کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات