راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه‌های دریافتی توسط تاکسی‌ها

به گزارش شهریار ، عبدالرحیم قاصدی با اعلام این خبر اظهار کرد: کرایه تاکسی ها از اول فرودین ماه ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۵ درصد افزایش یافته و مبلغ کرایه های جدید از طریق تابلوهای کرایه در سطح شهر و همچنین سایت سازمان تاکسیرانی تبریز اطلاع رسانی شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی و صنعت معدن و تجارت، بازرسان محسوس و نامحسوس ویژه سازمان تاکسیرانی نیز میزان کرایه دریافتی توسط تاکسیرانان در سطح شهر را با جدیت رصد می‌کنند و در صورت دریافت کرایه اضافی با جدیت و قاطعانه اقدامات قانونی لازم انجام می  گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیران تبریز خاطرنشان کرد: شهروندان محترم نیز میتوانند از طریق شماره تلفن: ۳۴۷۶۰۲۹۲ (واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی تبریز) شکایت یا دریافت کرایه اضافی توسط تاکسیرانان را جهت رسیدگی اطلاع دهند.

قاصدی درپایان ضمن قدردانی از خدمات رانندگان زحمتکش تاکسی که علیرغم مشقات شغل شریف تاکسیرانی، همیشه پایبندی خود را به قوانین و مقررات مربوطه به اثبات رسانده اند، از ایشان دعوت کرد ضمن رویت کرایه های جدید در سایت سازمان تاکسیرانی، درصورت مواجهه با معدود رانندگانی که در خطوط تاکسیرانی کرایه هایی بیش از نرخ های مصوب ابلاغی دریافت میکنند موضوع را به سازمان تاکسیرانی تبریز اطلاع دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات