افزایش ۶۵ درصدی بودجه شهرداری منطقه پنج/ ۸۷ درصد بودجه سالجاری عمرانی است

افزایش ۶۵ درصدی بودجه شهرداری منطقه پنج/ ۸۷ درصد بودجه سالجاری عمرانی است

به گزارش شهریار ، علی اکبر پورخردمند در جلسه مشترک با عوامل معاونت فنی و عمرانی منطقه تصریح کرد: بودجه شهرداری منطقه پنج از رقم هزار و ۶۱۱ میلیارد در سال گذشته به دو هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳رسیده است.

وی تصریح کرد: از این رقم ۸۷ درصد بودجه مربوط به فعالیت های عمرانی و کمتر از ۱۳ درصد نیز به بودجه جاری اختصاص یافته است.

به گفته پورخردمند اختصاص رقم بی سابقه ۸۷ درصد از بودجه منطقه ۵ به حوزه عمرانی نویدبخش تحول بزرگ در فعالیت های این بخش است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز منطقه پنج را با ۳۵ درصد تحقق بودجه تحویل گرفته بودیم ادامه داد: در سایه تلاش های تمام همکاران، میزان تحقق بودجه این منطقه در سال گذشته در پایان اسفندماه به ۱۰۲ درصد رسید.

به گفته پورخردمند شهرداری منطقه ۵ در سال گذشته با ۱۰۴ درصد تحقق بودجه در حوزه پروژه های صرفا عمرانی نیز در جمع مناطق پیشروی شهرداری تبریز قرار گرفت.

شهردار منطقه ۵ همچنین با اشاره به مدیریت دریافتی های مدت دار یادآور شد: یک پنجم بودکه امسال را نیز به صورت چک های مدت دار در طول ۱۲ ماه توزیع کرده ایم.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت عملکرد معاونت فنی عمرانی در سال جدید اظهار داشت: با توجه به تعدد پروژه های عمرانی لازم است بر کیفیت اجرای پروژه ها نظارت بیشتری شود تا عمر پروژه ها افزایش یافته و از تحمیل هزینه های اضافی به شهر جلوگیری شود.

پورخردمند همچنین بر لزوم طراحی و تهیه شناسنامه پروژه در این منطقه تاکید کرد و افزود: ضمن احترام به پیمانکاران محترم به عنوان بازوان اجرایی شهرداری، از پیمانکاران قدر و باسابقه برای شرکت در مناقصات پروژه های عمرانی این منطقه دعوت می کنیم.

در این جلسه ابوالفضل محمدی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ نیز اظهار داشت: برای امسال ۱۰۰ پروژه برای این منطقه پیش بینی شده که ۱۰ مورد از سال های گذشته باقیمانده و ۹۰ پروژه نیز از سال جدید تعریف شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات