بزرگترین یادواره شهدای «منبع آب» با حضور امام جمعه تبریز برگزار شد

بزرگترین یادواره شهدای «منبع آب» با حضور امام جمعه تبریز برگزار شد

به گزارش شهریار ، به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدا تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و نقش آن‌ها در پیروزی دفاع مقدس، یادآوری جانفشانی‌های شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، یادواره شهدای والا مقام محله منبع، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی، سردار پاسدار حاج رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)، یعقوب هوشیار شهردار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰، جمعی از مدیران استانی و شهری و اقشار مختلف مردم در محل مسجد آیت الله طالقانی برگزار شد.

در این آیین سردار رحیم نوعی اقدم از سرداران دوران پر افتخار دفاع مقدس به عنوان سخنران ویژه این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری تبریز در راستای تجلیل و گرامیداشت شهدا، برگزاری برنامه یادواره شهدای منبع را که توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برگزار شده بود را کم نظیر و ارزشمند دانسته و از زحمات موسی زارعی شهردار منطقه یادواره تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا حضور چشمگیر مردم در یادواره های شهدا را نشانگر عشق و علاقه به شهدا و آرمانهای انقلاب دانست و افزود: استراتژی ترین نقطه قوت و اقتدار نظام اسلامی حضور مردم در تمامی عرصه هاست.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب با بیان اینکه شهدا نماد عزت، مقاومت و پایداری هستند و تنها راه غلبه بر مشکلات جامعه الگو قرار دادن شهدا است روح شهدا را روح ناظر بر اعمال ما ذکر کرد و گفت: امروز تک تک ما در سنگر خدمتگزاری به این ملت باید فرصت‌ها را غنیمت شمرده و در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

سپس با عزاداری سیدالشهدا توسط مداحان اهل بیت (ع) و اجرای سرود مذهبی و حماسی به مناسبت شهادت امام علی (ع) این مراسم به پایان رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات