جریان مقاومت تفکری زنده، مستمر و پویاست

جریان مقاومت تفکری زنده، مستمر و پویاست

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار در افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم مسجد جامع حکم آباد با اشاره به حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و شهادت سرلشکر زاهدی و همرزمانش با محکومیت این جنایت وحشیانه اظهار کرد: جریان مقاومت تفکری زنده و پویاست چرا که غزه پوشالی بودن سپر آهنی رژیم جعلی صهیونیستی را نمایان کرد.

شهردار تبریز با اشاره به جنایات وحشیانه صهیونیسم در کشتار مردم مظلوم و بی پناه غزه، تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیسم چهره واقعی خود را با کشتار و خوی وحشیگری اش در غزه به جهانیان نشان داد.

وی با بیان اینکه با قدرت مثال زدنی مقاومت، ساکنین اجاره ای سرزمین های اشغالی امروز به این نتیجه رسیده اند که در پناهگاه ها زندگی کنند، ابراز کرد: صهیونیسم غاصب و تمامی دشمنان به پویایی جریان مقاومت اذعان دارند.

هوشیار همچنین با اشاره به حمله رژیم خبیث صهیونیست به کنسولگری کشورمان در سوریه، خاطرنشان کرد: باید به این جنایت گماشته آمریکا پاسخ غیرهیجانی، در زمان و مکان مناسب داده شود تا چهره مخدوش رژیم کودک کش صهیونیستی در جهان امکان بازسازی نداشته باشد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم مسجد جامع حکم آباد تبریز با مشارکت شهرداری منطقه ۴ در حال برگزاری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات