مشکلات شهروندان منطقه ۷ از طریق سامانه ۱۳۷ بررسی می شود

به گزارش شهریار ، اصغر آدی‌بیگ در جلسه با غفارزاده، مدیر سامانه ۱۳۷ و با حضور بازرسی و مدیر املاک منطقه اظهار کرد: شهرداری منطقه ۷ تبریز، در سامانه ۱۳۷، با به کار بستن دانش فناوری اطلاعات و با بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی در مدیریت شهری، به انجام دقیق امور شهری با مشارکت فعال شهروندان می پردازد.

وی افزود: از مزایایی که این سامانه دارد می‌توان به کاهش ترددهای درون شهری و آلودگی هوا،‌ صرفه جویی در وقت و هزینه،‌ ارتباطی آسان، یکسان و در طول شبانه روزی اشاره  کرد.

آدی بیگ با اشاره به تماس اهالی جنوب غرب تبریز با سامانه ۱۳۷، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری می‌تواند با توجه به تماس های ثبت شده  مردمی در این سامانه، به آسیب شناسی در مورد بیشترین مشکلات شهری و برنامه ریزی لازم در جهت رفع مشکلات مردمی بپردازد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات