برگزاری اولین سوگواره بزرگ خیابانی «رحمت گئجه‌لری»

به گزارش شهریار ، علی قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری منطقه ۳ تبریز در ماه مبارک رمضان سی شب، سی برنامه را در سطح منطقه اجرایی کرده است که تا ۲۲ فروردین و عید سعید فطر ادامه دارد.
وی افزود: هجده برنامه شاخص، ۶ برنامه ویژه ایام شهادت و ۱۰ برنامه افطارلیق در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

قاسمی با اشاره برپایی ایستگاه‌های صلواتی در حاشیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان اعلام کرد: در تمامی برنامه‌های شهرداری منطقه ۳ تبریز، ایستگاه‌های صلواتی پذیرای روزه‌داران بوده و همچنین در ایام شهادت حصرت علی‌ (ع)  ۲ هزار پرس غذا بین شهروندان توزیع شده است.

شهردار منطقه ۳ تبریز با اشاره به برگزاری اولین سوگواری بزرگ خیابانی تحت عنوان  «رحمت گئجه‌لری» خاطرنشان کرد: همزمان با لیالی قدر و ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)  اولین سوگواری بزرگ خیابانی با عنوان  « رحمت گئجه‌لری» در پارک باغشمال برگزار می شود که تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

وی افزود: این ویژه‌برنامه شامل سخنرانی، مداحی، گروه تواشیح و تئاتر مذهبی با ۴۵ بازیگر تحت عنوان  «سجده خون» برگزار می‌شود.

قاسمی در پایان صحبت‌های خود ضمن دعوت از شهروندان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، از مشارکت شهروندان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهرداری منطقه ۳ قدردانی به عمل آورد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات