حضور در روز قدس مانند حضور در طواف کعبه و صحرای عرفات است

حضور در روز قدس مانند حضور در طواف کعبه و صحرای عرفات است

به گزارش شهریار ، قبل از ظهر امروز ویژه همایشی به مناسبت روز جهانی قدس، طی ارتباطی تلفنی با ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین و با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان کارشناس جبهه مقاومت و همرزم حاج قاسم سلیمانی، توسط شهرداری منطقه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری دکتر مبین برگزار شد.
در بخشی از همایش روز جهانی قدس که ارتباطی تلفنی با نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین برقرار شد، ایشان به زبان عربی به تشریح وضعیت حال حاضر غزه و جبهه مقاومت پرداختند و مترجم نیز سخنان وی را به زبان فارسی به سمع حضار همایش رساند.
ناصر ابو شریف، ضمن قدردانی خود از برگزاری همچین همایشی در راستای حمایت از جبهه مقاومت، به ارتباط دیرین و محکم شهر تبریز با شهرغزه، به خواهر خوانده‌گی‌شان اشاره کرد و گفت: ان‌شاء‌الله جلسه و همایش بعدی را در قدس آزاد شده برگزار خواهیم کرد.
او در ادامه پاسخ به تماس تلفنی از محل همایش، به قتل عام بشری در غزه اشاره کرد و گفت: این جنایات در سکوت کشورها و مقابل دیدگان جهانیان و با حمایت آمریکا اتفاق می‌افتد.
در ادامه همایش روز جهانی قدس، دوست و همرزم سردار قاسم سلیمانی و کارشناس جبهه مقاومت، سردار عبدالفتاح اهوازیان نیز پشت تریبون قرار گرفته و برای حاضران، کارکنان و کارمندان شهرداری منطقه ۳ ، روز قدس را هم ارزش حج عمره و تمتع عنوان کرد و گفت: کار و حضور امروز شما هم ارزش حج عمره است تا بدانیم فردا روز قدس تکلیف‌مان چیست و به خوبی عمل کنیم.
سردار اهوازیان اظهار داشت: امروز ما برای مرده‌پنداری نیامده‌ایم، بلکه آمده‌ایم که رهروی کنیم.
او خطاب به تمام اقشار، گروه‌ها، دسته‌ها و جناح‌های سیاسی جامعه گفت: حضور در مراسم روز قدس عین حضور در طواف کعبه و حضور در صحرای عرفات است.
دوست و همرزم سردار قاسم سلیمانی در ادامه سخنرانی خود به تشریح زوایایی از مشاهدات میدانی خود از تلاش و فعالیت‌های جبهه مقاومت، بخصوص مردم غزه پرداخت و به این نکته اشاره کرد که سردار سلیمانی بود که با طراحی‌ها و اقدامات خود باعث شد که امروز غزه بتواند موفق عمل کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات