تبديل 100 درصدي شبكه سيم مسي استان كردستان به كابل ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان در دیدار با امام جمعه شهر سنندج اظهار ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت برق به همت همکاران و رهنمودهای مسئولان در وضعیت مطلوب و قابل قبولی قرار دارد و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته، افزود: در سال ١٤٠٢ بیشتر تمرکز شرکت توزیع نیروی برق کردستان بروی توسعه شبکه برق روستاها و شهرها بود که در همین زمینه توانستیم تبدیل ١٠٠ درصدی شبکه سیم مسی استان به کابل خودنگهدار با حجم فیزیکی بالغ بر ٦ هزار کیلومتر اجرا و عملیاتی شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خاطرنشان کرد: این اتفاق در نوع خود در کل کشور بی نظیر بود و موجب کسب مقام اول کشوری شرکت برق استان کردستان در دولت سیزدهم شد.
لهونیان با اشاره به بحران اخیر که در زمستان گذشته اتفاق افتاد، تصریح کرد: بارش سنگین برف، باران و رانش زمین که موجب قطع برق تعدادی از روستاهای شهرستان سقز، بانه، مریوان و دیواندره شد و با تلاش بی وقفه و جهادی کارکنان این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل خاموشی ها رفع شد.
وی اضافه کرد: در طول چند سال اخیر اقدامات شاخصی در این شرکت انجام شده که از جمله آن مکانیزه کردن شبکه برق، هوشمندسازی سیستم های برقی و مدیریت بار بوده است که طبق نظرسنجی های صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی منجر به رضایتمندی حدود ٩٨ درصدی مشترکان استان شده است.
ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز اضافه کرد: تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار موجب ارتقای سلامت جامعه و حفاظت جان شهروندان شده است.
وی تلاش های شرکت توزیع برق کردستان در تأمین برق مشترکان و عدم اعمال خاموشی را ستودنی دانست و افزود: با مدیریت مناسب توانستید ضمن تأمین رفاه مردم از هرگونه ضرر و زیان به مردم و مشترکان جلوگیری کنید.
امام جمعه سنندج اضافه کرد: روحانیون و ائمه جمعه در دعوت کردن مردم به رعایت الگوهای مصرف نقش بسزایی دارند و همیشه در نماز جماعت ها به این مهم توجه خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات