تفاهم‌نامه همکاری مشترک در راستای اهداف زیست محیطی امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک در راستای اهداف زیست محیطی امضا شد

به گزارش شهریار حبیبه هراتی گفت: باتوجه به ضرورت کار فرهنگی و آموزشی در حوزه مدارس و دانش آموزان تفاهم نامه همکاری مشترک توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز و  آموزش و پرورش استان تهیه و به امضای شهردار محترم و مدیرکل آموزش و پرورش استان رسید.

هراتی افزود: تهیه پک های آموزشی، استفاده از ظرفیت بالقوه آموزش و پرورش استان، اختصاص منابع ۳۰درصدی بالاتر از قیمت مصوب حاصل از فروش پسماندهای خشک تفکیکی مدارس ،تهیه و تامین باکس های تفکیکی مدارس، برگزاری دوره های ویژه آموزشی از محور های اصلی این تفاهم نامه است.

وی تصریح کرد: تامین بخشی از اقلام مورد نیاز مدارس در قبال ارائه خدمات مشترک،برگزاری  جشنواره هادرحوزه مدیریت پسماند در سطح مدارس، استفاده از ظرفیت رابطین آموزشی و همچنین استفاده از ظرفیت معلمان نهضت سوادآموزی در آموزش و فرهنگسازی مدیریت اصولی پسماند از دیگر سرفصل های اساسی این تفاهم نامه به شمار می رود.

هراتی در پایان اظهار امیدواری کرد: با انجام صحیح این طرح بتوانیم گام های بزرگی در راستای اهداف زیست محیطی شهرداری در خصوص  مسائل زیست محیطی برداشته و به هدف اصلی خود درکاهش  قابل توجه تولید زباله و حفظ محیط زیست پیرامون مدارس است دست یابیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات