با حضور مديرعامل و معاونان توانير انجام شد؛ بررسي ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در این نشست مدیرعامل توانیر با تاکید بر اینکه طرحها در همه استانها به ترتیب مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بر ضرورت حفظ برنامه زمان بندی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: در اجرای طرحها علاوه بر اینکه باید بر ایمنی کار نظارت داشته باشیم، نسبت به رعایت استانداردهای فنی هم تاکید کنیم.
زجیس مشهدی همچنین تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در برخی طرحها باید بخشهای مختلف همزمان اجرا شود.
در این نشست مهندس محمد اله داد معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر نیز گفت: با توجه به شرایط جوی، هرچه به فصل اوج بار نزدیک شویم، اجرای طرحها سخت تر شده و از این رو  باید در اجرای آنها تسریع شود.
ابوالفضل اسدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر نیز با تاکید بر ضرورت توجه به نصب کنتورهای هوشمند در استانهای مازندران و گلستان اظهار داشت: باید در خصوص استفاده از تمام ظرفیتهای تعریف شده در قانون بودجه که مشترکان بزرگ را ترغیب به مشارکت در طرحهای مدیریت بار کند، تلاش کنیم.
موسوی تاکامی با اشاره به چالشهای فنی و عملیاتی در اجرای طرحها، در خصوص طرحهای احداث خط چهارم مداره ٢٣٠ کیلوولت گرگان-کردکوی، خط ٤ مداره ٢٣٠.٦٣ کیلوولت نوشهر-رویان، پست ٢٣٠.٦٣ کیلوولت محمود آباد، احداث خط ٤ و٦ مداره ٢٣٠ و ٦٣ کیلوولت تغذیه کننده پست محمود آباد، احداث خط چهارم داره آمل ١ محمودآباد، توسعه پست ٤٠٠.٢٣٠.٦٣ کیلوولت مرکز محمودآباد، پست ٦٣.٢٠ کیلوولت فریدونکنار و... توضیح داد.
موسوی تاکامی همچنین با موضوع نیروگاههای تولید پراکنده اشاره کرد و گفت: نسبت به سال قبل ٦٠ مگاوات نیروگاه تولید پراکنده جدید خواهیم داشت.
در این نشست زهرا اسماعیل زاده سرپرست طرحهای تولید پراکنده و انرژیهای نو توانیر نیز در گزارشی اعلام کرد: هم اکنون ظرفیت نصب شده نیروگاههای تولید پراکنده در برق منطقه ای مازندران به ١٧٥ مگاوات می رسد که از این میان ٢٠ مگاوات نیاز به تعمیر دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات