اجرای آیتم‌های احداث و نگهداری فضاهای سبز شهری در سطح منطقه ۱۰

اجرای آیتم‌های احداث و نگهداری فضاهای سبز شهری در سطح منطقه ۱۰

به گزارش شهریار ، موسی زارعی با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور رسیدگی به وضعیت فضاهای سبز شهری در راستای اجرای طرح‌های بهاره، واحد فضای سبز منطقه اقدام به کاشت گل‌های زیبای بهاره در تمامی پارک‌های سطح منطقه نموده و همزمان ساماندهی فضاهای سبز نیز در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا به منظور نگهداری صحیح از فضاهای سبز شهری هرس و جوانسازی درختان معابر و پارکهای حوزه این منطقه و حذف شاخه های خشک در حال انجام است.

زارعی با بیان اینکه اجرای گسترده عملیات پاکسازی و دفع علف‌های هرز در پیاده روها، رفیوژهای میانی و سطح پارک‌ها و بوستان‌های منطقه از دیگر اقدامات تلاشگران فضای سبز منطقه است، جلوگیری از رشد گیاهان ناخواسته و رشد بی رویه را از عوامل موثر در حفظ زیبایی این مکان ها دانست.

شهردار منطقه ۱۰ تصریح کرد: به منظور حفظ و پاسداشت فضاهای سبز و ایجاد شرایطی مناسب جهت نگهداری آن، همچنین عملیات دفع علف‌های هرز، واکاری درختان در مسیرهای مورد نظر ، ایجاد تشتک در پای درختان در بیشتر پارک‌ها و فضاهای سبز سطح حوزه اجرا شده و بر حسب اولویت بندی به همت سبزبانان زحمتکش منطقه با جدیت تداوم خواهد یافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات