بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی مشترک شهرداری منطقه ۱ و سازمان عمران

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی مشترک شهرداری منطقه ۱ و سازمان عمران

به گزارش شهریار ، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در این جلسه که به منظور هماهنگی و ارزیابی مراحل تکمیل پروژه های بهسازی باند جنوبی اتوبان پاسداران، ساختمان ورزشی شهرداری تبریز و پروژه دوربرگردان حیدرآباد در اتوبان پاسداران تشکیل شد بر ضرورت تسریع در تکمیل  این پروژه ها تاکید کرد.

سامان احمدزاده گفت: باید همه تلاش و توان خود را به کار  بگیریم تا در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن این پروژه ها به صورت عملیاتی بهره‌برداری و در اختیار عموم مردم قرار گیرند.

وی در ادامه ضمن بررسی موانع و مشکلات در تسریع مراحل اجرایی پروژه ها با ارائه راهکارهای لازم خواستار تلاش مضاعف عوامل اجرایی در تکمیل آنها شد.

احمدزاده پروژه دوربرگردان حیدرآباد در اتوبان پاسداران را یکی از مهمترین پروژه های عمرانی شهرداری تبریز عنوان کرد که مراحل عمرانی آن در چهارمحور شمالی، جنوبی- اتصال زیرگذر و ساخت قطعات پیش ساخته اجرایی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به پروژه بهسازی اتوبان پاسداران گفت: آماده سازی و زیرسازی و اجرای آسفالت باند جنوبی اتوبان پاسداران با اعتبار مبلغ اولیه ۲۵ میلیارد تومان آغاز شده است که در حد فاصل خروجی ارم تا پل ایده لو اجرایی می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در خصوص پروژه ساختمان ورزشی شهرداری نیزگفت: پروژه های ورزشی در راستای ترویج روحیه ورزشی بین جوانان و ارتقاء و تقویت سلامت روحی و جسمی در بین شهروندان اجرا می شود که از این رو باید با عزم جدی به دنبال تسریع در اجرای آنها  و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف شهر باشیم.

ساختمان ورزش شهرداری تبریز یکی از پروژه‌های ورزشی شهرداری منطقه ۱ است که با زیربنای سه هزار مترمربع و در هفت طبقه سازه‌ای با اعتبار اولیه ۴۲۰ میلیارد ریال در خیابان ورزش احداث می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات