آیین اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود

آیین اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود

یاسین بجانی در گفتگو با شهریار اظهار کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم مسجد جامع حکم‌آباد تبریز با شرکت ۳۳۰ شرکت‌کننده در سه رشته قرائت، حفظ و مفاهیم به مدت پنج روز برگزار شد که برگزیدگان این مسابقات بعد از نماز مغرب و عشای امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی افزود: آیین اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مردمی تبریز حضرت آیت‌الله دکتر محمدعلی آل‌هاشم و با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر و حافظان، قاریان، اساتید و پیشکسوتان حوزه قرآنی برگزار می‌شود.

بجانی  با اشاره به مقاطع سنی شرکت‌کنندگان در این مسابقات افزود: در رشته قرائت ۲ مقطع سنی ۱۶ سال و زیر ۱۶ سال، در رشته حفظ در سه مقطع ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم و در رشته مفاهیم سوره مومنون به رقابت پرداختند که در رشته قرائت پس از دوره مقدماتی، بخش فینال مسابقات نیز برگزار شد.

دبیر اجرایی بیست و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم داوران این مسابقات را پیشکسوتان قرآنی استان معرفی و اضافه کرد: داوران بیست و هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم مسجد جامع حکم‌آباد، از اساتید و پیشکسوتان بین‌المللی حوزه قرآنی استان هستند که همزمان با برگزیدگان این مسابقات مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی تعداد برگزیدگان رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم  را ۲۴ نفر معرفی و خاطرنشان کرد: در هر رشته این دوره از مسابقات ۸ نفر برگزیده شده‌اند که عصر امروز به همراه هیئت داوران مسابقات مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات