تداوم ترمیم و بازسازی فاز اول کانال ایلی سو به طول ۶۸۰ متر

تداوم ترمیم و بازسازی فاز اول کانال ایلی سو به طول ۶۸۰ متر

به گزارش شهریار ، علی قاسمی ضمن اعلام خبر فوق افزود: بعد از اتمام عملیات تخریب دال، نخاله برداری و لایروبی  فاز اول کانال ایلی سو در خیابان آزادی حد فاصل چهارراه ابوریحان تا حدفاصل خیابان حکیم نظامی به طول ۶۸۰ متر، هم اکنون عملیات بازسازی اساسی این کانال تداوم دارد.

وی افزود: در فاز اول بازسازی کانال ایلی سو در جاده سلامت خیابان آزادی دال های فرسوده سطح روی این کانال به طول ۶۸۰ متر و عرض ۸ متر و به ضخامت ۸۰ سانتی متر تخریب، نخاله برداری و همچنین داخل کانال لایروبی  ودیواره ها وکف کانال باز سازی و به طول ۵۰۰ متر عملیات دال گذاری انجام شده بود که طی امروز حدود ۵۰ متر دال گذاری خواهد شد.

قاسمی افزود: از ۶۸۰ متنر طول کانال تقریبا نزدیک به ۵۰۰ متر دال گذاری شده که پس از آماده سازی دال های بتنی این امر تداوم خواهد داشت.

شهردار منطقه ۳ تبریز افزود: بازسازی اساسی کانال ایلی سو در حوزه شهرداری منطقه ۳ از دو سال قبل شروع شده، تا پایان سال تکمیل می شود.

او ادامه داد: در تداوم بازسازی این کانال، امسال بودجه خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان سال بازسازی این کانال تکمیل شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات