نخستین دیدار مردمی شهردار منطقه ۹ در سال جدید

نخستین دیدار مردمی شهردار منطقه ۹ در سال جدید

به گزارش شهریار ، هادی بدری حامد، شهردار این منطقه، به همراه تعدادی از معاونین و مدیران منطقه، نخستین جلسه دیدار با شهروندان مراجعه کننده را در سومین هفته سال جدید برگزار کرد.

دیدارهای مردمی شهردار منطقه، بخش مهمی از وظایف شهرداران منطقه های دهگانه شهرداری کلانشهر تبریز را تشکیل می دهند که طی این جلسات، شهروندان می توانند با ثبت نام و ارایه موضوع درخواست دیدار حضوری، بی واسطه و به راحتی با شهردار منطقه خود به گفتگو بپردازند و مشکلات و خواسته های خود را مطرح کنند.

همچنین، این دیدارها، برای شهرداران منطقه های دهگانه، فرصتی ارزشمند را به صورت هفتگی فراهم می آورد تا به رصد وضعیت حاکم بر مدیریت شهری منطقه تحت مدیریت خود بپردازند و خواسته های کاربردی و راهگشای شهروندان را نیز در سیاست گذاری های مدیریت شهری منطقه در نظر بگیرند و به کار بندند.

بدری حامد در این دیدار روز دوشنبه، که با حضور ۱۴تن از شهروندانی که متقاضی دیدار رودررو و چهره به چهره با شهردار منطقه خود برای طرح مسایل و مشکلات خود بودند، تشکیل یافت، گوش جان به سخنان شهروندان مراجعه کننده سپرد و به بررسی تقاضاها و خواسته های آن ها پرداخت.

مهم ترین خواسته های شهروندان در این جلسه، در باره موضوعاتی چون آماده سازی قطعات در فاز ۱ شهرک خاوران و بهسازی و آسفالت خیابان ها بود.

این دیدار که حدود ۳ ساعت طول کشید، نخسین جلسه از سلسله جلسه های دیدار مردمی در ابتدای سال جاری است که به همت واحد امور ارتباطات منطقه ۹ برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات