بهينه سازي پست فوق توزيع عبدالخان در شهرستان كرخه

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای خوزستان، علی اصغر خدامراد معاون بهره برداری این شرکت با بیان اینکه در این طرح بهینه سازی و افزایش ظرفیت یک ترانسفورماتور ٥٠ مگاولت آمپری جایگزین یک دستگاه ترانسفورماتور ٣٠ مگاولت آمپری شده است، گفت: علاوه بر افزایش ظرفیت، پست مذکور بهینه سازی شده و در خروجی هر دو ترانسفورماتور پست بریکر مین نصب و سیستم حفاظت و کنترل پست اصلاح شده است.
وی افزود: نصب یک دستگاه ترانسفورماتور مصرف داخلی جدید، تعویض برقگیرهای سر خط ١٣٢ کیلوولت، نصب تابلوهای حفاظت و کنترل ترانسفورماتور ١و٢، احداث فونداسیونهای ترانس قدرت، ترانسفورماتور زمین، CT های ١٣٢ کیلوولت ترانسفورماتور و بریکرهای خروجی، احداث کانال کابل های کنترل و حفاظت از دیگر اقدامات انجام شده در این طر ح بوده است.
خدامراد منگری تصریح کرد: این اقدام با هزینه ای بالغ بر ٧١٧ میلیارد ریال با کار شبانه روزی و جهادی در حداقل زمان ممکن انجام شده تا پاسخگوی تامین بار شهرستان کرخه در تابستان پیش رو باشد.
به گفته وی چندین طرح بهینه سازی و افزایش ظرفیت شبکه موجود در سایر پستهای زیر مجموعه این شرکت در حال انجام است تا برق پایداری به مشترکین در پیک بار تحویل داده شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات