تبديل شبكه مسي به كابل خودنگهدار، اولويت اصلي توزيع ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق تبریز، فرج نیا با اشاره به تغییر مدل مالی شرکت توانیر از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، تاکید کرد: با توجه به دستورالعملهای جدید، وصول مطالبات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای تحقق این موضوع تمام همکاران از جمله مدیران امور و معاونان شرکت باید پیگیر باشند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت از پیشنهادهای همکاران در جهت ایجاد منابع درآمدی جدید استقبال می کند و در این خصوص همکاران می توانند پیشنهادات و راهکارهای خود را به کمیته پیشنهادات ارائه کنند.
فرج نیا در خصوص موضوع تبدیل شبکه مسی به کابل های خود نگهدار گفت: به منظور پیشگیری از سرقت و برقهای غیرمجاز و بهبود وضعیت مبلمان شهری تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار یکی از اولویتهای اصلی شرکت در سال جاری بوده و اجرای آن با همکاری و همراهی تمام همکاران محقق شدنی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به موضوع اصلاح روشنایی معابر، ادامه داد: تبریز به عنوان شهر تاریخی، یکی از تاثیرگذارترین شهرهای آذربایجان بوده و در حوزه اصلاح وضعیت روشنایی معابر مخصوصا ورودی شهر و بلوارها پیش از پیش تلاش شود.
وی در ادامه در خصوص وضعیت طرح ساختمان ستادی شرکت گفت: لازمه تعیین تکلیف و تحقق اجرای طرح ساختمان شرکت، همکاری تنگاتنک و پای کار بودن همه همکاران و به کارگیری ظرفیتهای شرکت است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات